pondelok 27. septembra 2010

2 v 1

Pred pár týždňami prefrčala cez blogy hra Mojich 10 obľúbených vecí.
Aj ja sama som do nej bola
pozvaná.

Mili hru trochu upravila a v tejto pozmenenej podobe -Uveď 10 vecí, ktoré chceš stihnúť do konca roka 2010- sa ocitla aj u mňa.

Jej pravidlá sú:
1: napíš, kto Ťa do hry pozval
2: napíš si zoznam 10 vecí, ktoré chceš do konca roku stihnúť (nie predsavzatia, to si necháme na Silvestrovskú noc...ale veci, ktoré sa stihnúť dajú a rady by ste ich mali do konca roka "z krku" .. pre dobrý pocit a ľahkú myseľ)
3: pozvi do hry ďalších 10
4: priebežne na svojom blogu "maž" zoznam...príspevkom na blog o tom, ktorý z bodov Tvojho zoznamu bol splnený. Fotodokumentácia viac než vítaná :)


V rovnakom čase sa mi dostalo aj ocenenia od Soničky.
Srdečná vďaka, Soni, je to moje prvé blogerské ocenenie:)
Neskôr k nemu pribudlo ešte jedno od Zuzky:)
A potom ešte jedno od Iris:)





Aj tu fungujú isté pravidlá:
1) Poďakovať osobe, ktorá vám ocenenie venovala
2) Umiestniť logo na svojom blogu
3) Dať odkaz na osobu, ktorá vám toto ocenenie venovala
4) Napísať o sebe 7 vecí, ktoré môžu byť zaujímavé pre ostatných
5) Nominovať 7 blogov
6) Dať odkaz na vami nominované blogy


Ja som sa rozhodla tieto dva počiny trochu skĺbiť a tak ponúkam zopár vecí, ktoré o mne podajú istú výpovednú hodnotu a zároveň by som ich chcela stihnúť do konca tohto roku zažiť či zrealizovať.

1. Prežiť naplno "magic" jeseň a aspoň raz si púšťať s deťmi šarkanov
2. Doupratať spálňovú vstavanú skriňu - snažím sa o to už od augusta:)
3. Chodiť na časté prechádzky s rodinkou a objavovať pritom aktuálne vône (dymovojesennú, mokrojesennú, vôňu blížiaceho sa prvého sneženia...)
3. Jednu až dve návštevy u našej Víly zubničky (rozumej tetu zubárku:)
4. Aspoň raz za týždeň prežiť večer vzťahprehlbujúcim rozhovorom s mojím mužom:)
5. Aspoň jeden večer v týždni venovať knihe
6. Nájsť si každý deň aspoň okamih na stíšenie sa a modlitbu
7. Aspoň raz za týždeň stráviť čas s priateľkou
8. Zrealizovať vianočné pečenie s deťmi bez ohľadu na kvantitu a snáď aj kvalitu výsledných produktov:)


Ocenenie ďalej posielam a hru posúvam blogerkám, ktoré sú mi sympatické svojou nápaditosťou a zručnosťou:

Hanke, Zuzke, Janyi a Eli

6 komentárov:

  1. Gabiii dakujem :) gratulujem ti k oceneniu...urcite je to super pocit...:) ja uz som ale taketo ocenenie niekedy davnejsie dostala a poslala dalej :), ale krasne ze na mna myslis :) pa prajem krasny den

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Gabi,
    moc hezky nafocene!!
    Jeste chci podekovat za recept na kolac,objevila jsem ho az pri dnesni navsteve a uz se tesim jak ho upecu.Vypada uzasne :)) Preji krasny tyden,Monika...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milá Gabi, i u mě máš Ocenění. Hezký den. Zuzka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Gabi, krásne si to skĺbila :-) dymovojesennú voňu zbožňujem! Tiež stále poťahujem nosom a mudrujem, že je už zima "na spadnutie".Ďakujem za účasť v hre, dúfam, že sa podarí "mazať" .. ale Ty si to pojala tak krásne poeticky, že to bude hlavne o pohode..a mňa čaká práca a práca :-)
    Tak krásnu jeseň!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gabi, viem, že idem s krížkom po funuse, ale zaslúžiš si ho! L

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem vám všetkým za vaše ocenenia a komentáre:) Gabi

    OdpovedaťOdstrániť