utorok 2. marca 2010

Prišla si tak nečakane...

Prišla si tak nečakane, nik netušil, čo sa stane...

... spieva dedo Jozef v jednom z dielov Bambuľky a v duchu som si zanôtila aj ja, keď som sa dnes vybrala s našimi krpcami cez obed na malú prechádzku.

Áno, mohla som to tušiť, veď som ťa už tak veľmi čakala!

Všetko a všetci naokolo ma na tvoj príchod pripravovali.

Púčiky narcisov aj kalíšky tulipánov, ktoré sa tlačili zo zeme

Naši krpci, keď mi kriedou namaľovali na garáž hlavičky snežienok a tulipánov
Manžel, ktorý mi doniesol moje obľúbené biele tulipány

A ty si ma napriek tomu všetkému dokázala prekvapiť a prišla si.
Tak vitaj, jar!:)

5 komentárov:

  1. Ahoj Gabika, super blog,myslim, ze mas co druhym ludom ponuknut zo svojho romantickeho vnutra, aj z tvojich skusenosti. Podla tulipanov na garazovej brane sa asi peknotkovanie bude rozrastat aj cez tvoje deturence! Budem sem chodit mrkat a tesit sa na nove prispevky! Rajecka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja sa pripájam. Tento blog mi otvoril oči. Doteraz som len tak polotušila jar a polovnímala pekné veci okolo seba, teraz to už vidím a vnímam naplno :) Takže vďaka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem za krásne slová, aj vďaka nim budem mať dnes určite úžasný dník:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mila Gabika,velmi si ma potešila že mám taku úžasnu a šikovnú priatelku,ktorá aj takto šíri dobro,ponúka ľuďom svoje skúsenosti :)),rada budem sem na blog chodit ,dajujem ešte raz za pekné slová,za kvetinky,za to že si :))andy

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Andy, aké krásne vyznanie! Som veľmi rada, keď svojim blogom môžem niekomu skrášliť deň. Budem sa tešiť, ak ešte niekedy zavítaš k mojim písmenkám:))

    OdpovedaťOdstrániť