utorok 7. septembra 2010

3 kroky a 10 naj

Bola som oslovená zapojiť sa do hry, ktorá tu medzi blogerkami momentálne dosť frčí:)

Hra má 3 základné kroky:
1. Uviesť, kto ma do hry pozval
2. Vymenovať 10 vecí, ktoré mám rád/rada
3. Prostredníctvom komentára k blogu pozvať do hry ďalších 10 účastníkov


Poďme na to:)
Krok prvý - Kto ma do hry pozval
Keďže som bola v poslednom čase dosť mimo počítaču a internetu, stihli ma na túto zábavu nalákať hneď štyri žienky:
Janya
Duby
Lusikka
Veve
Krok druhý - Uviesť svojich desať najobľúbenejších vecí
1. Skorá jeseň

2. Úprimné a silné priateľstvo-niekedy ho človek zažije len raz-dvakrát za život a dlho ho hľadá, ale myslím, že to určite stojí za námahu

3. Vzor burberry-na značke si absolútne nezakladám, ale tento vzor mi je veľmi sympatický:)

4. Zelený čaj -najlepšie vychutnávaný vo dvojici:)

5. Moje peknôtkovanie

6. Kniha, ktorá ma chytí už na prvej strane tak, že sa od nej nedokážem odtrhnúť, až kým neprídem po tú poslednú:)

7. Plnená paprika

8. Prechádzky od jesene až do jari

9. Jarné prebúdzanie sa prírody

10. Môj blog:)


Krok tretí - vybrať ďalších desať pokračovateľov hry - ja som to zúžila na 8:)

1. AdRiX

2. Zuska7

3. Slovakmama

4. Kuki

5.Lucia

6. Kejt

7. Janka

8. Ajka

5 komentárov:

  1. To je krááása, dík za pozvání, je to nějak časově ohraničené? A psát to mám u sebe na blogu? A máš to kráááásně vytvořené!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Gabi,
    máš ráda moc pěkné a příjemné věci...(a taky dobré :o) )
    Hezký den
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásná a zábavná hra, která nechá nahlídnout do tajných šuplíčků našich dušiček.
    Gabi dík za vyznání, krásný...
    Měj se indiánskoletně
    Jaromila

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Burberry milujem, ukradla si si ma:))))) Pekné dozvedieť sa o Tebe niečo nové, táto štafeta má peknú myšlienku:)
    Krásny deň želám.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je mila hra :D este som sa s tym nestretla, hadam aj mna raz niekto pozve :D
    Pekny blog. A ten chlebik hore, mnam ;)

    OdpovedaťOdstrániť