piatok 8. apríla 2011

Venčekovanie

Túto jar som výrazne zaťažená na venčeky:)

Akoby to odštartoval môj síce jarný, ale dátumom výroby decembrový venček do Miriam:)


A odvtedy, len čo sa okolo mňa začali objavovať nejaké zbytočné konáriky po jarných strihových úpravách v záhrade, už som aj motala:)


Venček na bránke- vinič, brečtan, vtáčatko z terakotovej samotvrdnúcej hmoty šmrncnuté bielym akrylom



Buxusový venček na vchodových dverách do domu



Venček ako súčasť dekorácie- vinič, brečtan, papierová stuha


Srdiečkový buxusový venček na drôtenom korpuse


Malý buxusový venček na brezovej metle



Ovečkový venček nám už skrášľuje inú miestnosť a na jeho miesto na hrade predeľujúcej kuchyňu s obývačkou nám visí tento "štebotavý" venček:) Korpus tvorí opäť vinič, prepletený brečtanom




Na venčeku visia vtáčatká zo samotvrdnúcej hmoty terakotovej farby, oživené bielou akrylovou farbou, ktoré majú cez bruško vloženú bielu naplisovanú látku do tvaru krídiel.



Vtáčiky dopĺňajú kuriatka, ktoré sú v pôvodnom terakotovom vzhľade




Jeden z dvoch venčekov na altánku - vinič, vŕbové prútiky, brečtan



Posledné dni sa nesú v znamení ocenení a oceňovaní, a to nielen na blogoch:) Tento odkaz som si našla včera ráno na tabuli v detskej izbičke od Rebi, rám umelecky dokreslil Jakubko:)







Srdce na dlani som dostala od Vlaďky,Majky a Gabhy A nasledujúce ocenenia mi dorazili od Janky, Helenky, Peťky a Aďky Všetky blogerské ocenenia venujem tebe, kto práve teraz čítaš môj blog:)

26 komentárov:

  1. Gábi, krásná jarně velikonoční dekorace, moc se mi líbí ty ověšené věnečky. :) A gratuluji k ocenění, ale to co napsala malá, je to nejkrááásnější, viď?♥♥♥ Krásný den. Peťa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Gábi, věnečky máš krásné, já jsem se pokoušela vytvořit věnečky z vinné révy loni, ale vůbec se mi to nedařilo. Přišlo mi to moc tvrdé, že to ani stočit nejde. Asi jsem si vybrala moc silné větvičky. Letos už je spáleno, tak zase napřesrok.
    Úžasné je ocenění od Rebeky. To je nádhera.
    Hezký den
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gabi,
    všetky venčeky sú úžastné a vyzerajú jednoducho, asi sa budem inšpirovať. A srdečne gratulujem k ocenenniam :-)
    Prajem pekný deň a ešte krajší víkend,
    Aďka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gabi, no krásne si tvorila, inak Miriam mám už aj ja doma aj s Tvojím venčekom. Ocenenie od Rebeky je úžasné.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gábi, moc krásné jarní věnečky jsi umotala a i krásně vše nafotila... Moc se mi líbí věneček na té metličce, moc moc pěkné :o) Gratuluji k ocenění a obrázek od malé je asi ten nejkrásnější ze všech...děkuji za návštěvu a přeji příjemný den a celý víkend. Moc pozdravů, Soňa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Peti, dík:) To je bez debaty:)

    Jani, ďakujem, treba čo najskôr po ostrihaní, alebo jemne nalomiť:)

    Adi, skúšaj, v jednoduchosti je krása, však?:) Ďakujem:)

    Ajka, vďaka:) Je mi cťou, že som tak trochu súčasťou vašej domácnosti:)

    Soni, díky moc:)

    Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  7. zeno, musim povedat ze mas vkus a sikovne rucicky, budem sa inspirovat (citaj..brutalne kopirovat:)
    paradne

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne venčeky Gabi, najviac ma oslovil ten z vchodových dverí. Je jednoduchý a v tom je jeho krása :o) ... krásne jarné dni plné slniečka a úsmevu v podobe milých darčekov od detí :o)
    Kuki

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Gabi, krása... celá jarná výzdoba! Páčia sa mi natural podoby, a venčeky sú úžasné!
    Blahoželám k oceneniam, podobne ;-) no ocenenie o od Rebeky a Jakubka je aj tak NAJ! Viem si predstaviť...
    Krásny zvyšok dňa prajem
    Gabhy

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Gabi, gratuluji k oceneni a ke krasnemu obrazku od deti! Jarni vyzdoba ve "znameni vencu" je dokonala, jeden hezci nez druhy! Krasny vikend preje Monika.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Gabi

    no venčekmi si sa rozšantila poriadne
    hlavne že ti prinášajú radosť z tvorenia
    (ono je to vždy príjemné, keď prechádzaš okolo práce, ktorú si robila s láskou a radosťou a pousmeješ sa pod fúz)

    gratulujem k oceneniu

    pekný víkend prajem hlavne slnečný a nech nefučí

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Gábinko, věnečkuj klidně dál, je jednen hezčí než druhý! Gratuluji k ocenění, všechny si jich moc vážíme a radujeme se z nich, ale to vyznání od dětí... bulím tady dojetím!
    Krásné dny vám všem, pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Gábinko, to nejkrásnější ocenění je určitě od tvých dětiček. Čas letí a já už jen mohu vzpomínat na to, jaké to bylo, když kluci byli malí.
    Věnečky máš krásné, každý jiný a ptáček z terakoty je kouzelný.
    Moc zdravím a přejihezký večer IVA

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj Gabi, náááádherné venčeky, ACH. Škoda,že nevím, kde nás bych to - zatím - věšela. Velice se mi líbí! A ten odkaz od detí, chytá za srdíčko...

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Jak vidíš, možná budeš mít ode mne komentáře dva. Nějak se mi nezviditelnil ten první, tak jsem si dala repete.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. AdRiX, prídem okuknúť kopírovance:)

    Kuki, vďaka:)

    Gabhy, dík:)

    Monika, ďakujem moc:)

    Majka, srdečná vďaka:)

    Helenka, ty si zlatíčko:)

    Ivka, ďakujem pekne:) A zvládla som ukorigovať aj komentáre, neboj:)

    Binna, dík:) Veď ono sa časom nejaké miestečko iste nájde:)

    Všetkým prajem krásnu, menej ufúkanú, nedeľu, s blízkymi po boku:) Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Gabinko, gratuluji k nekolikatinasobnemu oceneni. Urcite si ho zaslouzite. A ty venecky, taky mi uchvatili. Je to moc hezka a jednoducha dekorace. Krasny vecer, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ty přírodninové věnce jsou ve své jednoduchosti úplně nej. Příroda je mocná čarodějka, já to furt říkám. Stejně jako láska Domácí, Rebeka a Kuba bodujou. Jdu si pro kapesník...:o)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Gabi, zase jedna krása vedle druhé, věnečky jsou nádherné, ach, jak bych si přála mít na zahrádce velikánský buxus:))) A vyznání- nej, nej, nejkrásnější!!!Nádherné!!Dojemné!!! Krásné dny přeji!! Radka

    OdpovedaťOdstrániť
  20. .uz premyslam kde zozeniem brectan a vinic na vencek....je to nakazlive tie tvoje tvorive dielka. A Rebi ti robi velku radost ako vidim. Majte sa krasne rodinka.
    janka

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Katarínka, biancaprincipessa, Janulík, Radka, Janka, ďakujem, že ste sa zastavili a zanechali pár milých slov:) Dobre mi padli.
    Snáď je to počasím, ale od včera sa nie a nie naladiť na pozitívne vnímanie sveta okolo...:)
    Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  22. GÁBI, OCENĚNÍ SI JISTĚ ZASLOUŽÍŠ. MOC GRATULUJI.
    POSÍLÁM VELKÉ POCHVÁLENÍ PRO TVÉ KRÁSNÉ VĚNCE A VĚNEČKY. JÁ JE MÁM TAKÉ MOC RÁDA. MÁM JE VŠUDE.
    JE TO KRÁSNÁ DEKORACE.
    PŘEJI HEZKÝ DEN A VYDAŘENÝ VÍKEND.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Náádherná velikonoční výzdoba.

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Gabi,
    zdravím, máš úžasné věnečky, takové mám moc ráda.

    Hezké Velikonoce. Šárka

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Veve, dík:)

    Bohdanko, srdečná vďaka:)

    Amelie, ďakujem moc:)

    Šárka, ďakujem,podobne:)

    Gabi

    OdpovedaťOdstrániť